mandag den 30. maj 2011

Undskyld, undskyld, undskyld :-)

Ih, jeg beklager altsaa mange gange, at jeg snoed jer for en opdatering i sidste uge, men jeg er saa smaat begyndt at kunne maerke, at det hele lakker mod enden, og der lige pludselig er andre ting, der bliver vigtigere.

I midten af sidste uge var min soester og jeg ude for en bil ulykke paa vej til skole, hvilket betoed, at hele vores derfor forlaengede weekend blev brugt paa sengen og sofaen, saa vi kunne pleje os selv og hinanden. Ingen kom alvorligt tilskade (udover os var en kvinde i 40erne, som paakoerte os), men vi var naturligvis rystede og oemme i kroppen dagene efter, da vi var blevet slynget en del rundt og til sidst havde ramt kantstenen. Det hele er dog fortid nu, saa det er jo skoent :-) Morgan har endda allerede faaet sig en ny bil (den anden blev erklaeret totalskadet af forsikringsselskabet), saa vi er bare paa toppen!

Ugen der er gaaet i denne omgang boed b.la. paa Atletik afslutning, saa nu mangler vi blot at aflevere uniformer, og saa er der ikke mere sport for i aar. Det er maerkeligt, men nu egentlig ogsaa meget rart, fordi der jo er saa meget andet at se til her den sidste uge, inden skoleaaret er omme.

Derudover havde vi "Graduation Practice" i starten af ugen, hvor vi alle seniors moedte nede i hallen og blev informeret om, hvordan det hele kommer til at foregaa, samt fik datoer paa hvornaar har vi vores naeste to Practices (hvor vi oever os i at gaa og staa og tale osv.). Desuden fik vi samme dag taget baade gruppe og individuelle Graduation billeder, saa vi var alle ifoert vores kaaber og hatte for foerste gang, hvilket var en vildt maerkelig fornemmelse. Det hele blev pludselig saa virkeligt for mange af os :-)

Ugen har ellers bydt paa relativt godt vejr (indtil weekeden ankom), saa vi har haft vores 2 ugentlige toeseture til Baseball kamp og ud at spise efterfoelgende. Nu er baseball saesonen ogsaa ved at vaere slut, saa det er endnu en ting, vi nu maa vende os af med...

Weekenden har staaet paa fest og farver, samt daarligt vejr. Fredag var vi en masse der samledes til fest og hygge ved en af drengene fra skolen, og saa var vi efterfoelgende 4 piger, som holdt sleep-over indtil naeste eftermiddag.
Loerdag blev brugt paa absolut ingenting. Morgan og jeg lejede film og hyggede paa sofaen hele aften.
Igaar (Soendag) var vejret udmaerket - dog ikke noget at prale af - hvilket var dejligt, da de foerste 5 dimissions fester skulle afholdes. Vi var et par stykker, som tog sammen omkring, og vi naaede alle festerne (de foregaar som aabent hus arrangementer) paa lidt over 2 timer, men vi var til gengaeld ogsaa smadder maette, da vi kom hjem! Igaar aftes holdt vi pigeaften ved en af toeserne, saa det var super.

Idag, Mandag, har jeg haft fri fra skole, da det er Memorial Day (helligdag), saa jeg lagde dagen ud med at Skype familien derhjemme :-) Der var jo lige lidt hist og her, som vi skulle have styr paa, da det ikke varer laenge, foer de staar paa Amerikansk jord... Det glaeder vi os alle 5 til herhjemme hos familien Olson, men som Cindy siger, saa maa de "meget gerne komme og besoege os, det glaeder vi os rigtig meget til. Men de behoever nu ikke tage dig med hjem igen, vi vil gerne beholde dig lidt endnu" :-) Og hun har ganske ret i, at det er en meget maerkelig fornemmelse, man lige pludselig staar med.

Derudover er min dag gaaet med at proeve at faa styr paa nogle af alle mine ting, og endda pakke en lille smule, saa jeg ikke skal taenke over det, naar foerst mor og far er her, og vi skal hygge. Det var nu 31 grader og hoej sol udenform, men det var til gengaeld stormvejr samtidigt, saa det har ikke rigtig vaeret noget vaerd at vaere udenfor idag. Mit klaedeskab er lidt kedeligt at se paa lige nu, men der ligger derimod bunker af toej over det hele paa vaerelset, og det eneste jeg taenker er "Aah gud" ;-)

Den kommende uge byder kun paa 3 skoledage, inden aaret er omme, og saa staar mor, far, og Bisse her.

-Line

1 kommentar:

  1. Hej Line :)
    Vil bare sige tak for en dejlig og (for mig) inspirerende blog. Da jeg stadig var i tvivl, om jeg ville af sted til USA, begyndte jeg at læse din blog (en gang i november, tror jeg - måske før :P). Nu har jeg fået min familie, og glæder mig helt vildt. Det har været rart, at følge en, der er i det, så man får så mange detaljer som muligt :P Det lyder som om du har haft et fantastisk år og din familie har været vildt sød :)
    Jeg er ked af dit år snart slutter, det lyder ubehageligt og ekstrem trist, men jeg håber, at du bliver ved med at skrive, når du kommer hjem, og måske ligger nogle flere billeder ind? :$
    Tak for en hyggelig blog! <3
    - Caro

    SvarSlet