søndag den 15. maj 2011

Spring is natures way of saying "let's party!!!"

Ih, hvor gaar det pludselig staerkt. Det maa siges, at mit eventyr er ved at lakke mod enden. Der er hele tiden en eller anden form for afslutning paa noget, som ellers har vaeret hverdag de seneste rigtig mange maaneder. Dette er jo ikke kun for mig, men for alle os seniors, som lige om lidt staar med hatte paa og modtager eksamensbeviser... It's a bitter sweet feeling!!!!

Ugen der er gaaet har vaeret helt kanon. Tirsdag var vejret ualmindelig fantastisk - hoej sol og 38 grader - og vi (seniors) havde tilmed fri fra skole. Vi var til "Senior Wisdom Retreat", hvilket var arrangeret som en beloenning for, at vi har haft et skoleaar samt en studietur helt uden problemer. Desuden lader det ligenu til, at 100 procent af klassens elever graduerer om et par uger (man skal bestaa en bestemt maengde fag i sin skoletid, saa der er som regel en eller to fra hver aargang, som maa tilbage aaret efter for at tage et par klasser om igen), hvilket vil vaere foerste gang nogensinde i skolens historie, saa det havde skolen valgt at fejre. Vi moedtes alle sammen kl. 09.00 om morgen, og vi lavede derfor en laaang raekke forskellige sociale aktiviteter baade indendoers og udendoers (det hele var kordineret af et par folk fra en organisation, som arbejder med disse arrangementer), til sidst sluttede vi af med en "open yearbook", hvor vi alle laa i en cirkel paa gulvet, der var taendt lys i midten, og der laa en mikrofon, saa man kunne lykoenske eller takke klassekammerater. Super fedt koncept hele dagen igennem! :-) Vi fik fri ved 14-tiden, og resten af dagen brugte jeg i haven med solbadning og en god bog.
Om aften tog Morgan og jeg paa restaurant for at fejre hendes foedselsdag, da jeg ikke var hjemme paa dagen, fordi jeg var paa studietur. Det var smadder hyggeligt, og vi blev begge enige om, at vejret og stemningen godt maatte vare ved, fordi det naesten foeltes som at have sommerferie ;-)

Onsdag var vejret igen godt - dog "kun" 25-28 grader - saa efter skole stod den paa en mange kilometer lang loebetur med atletik pigerne, hvorefter vi noed smoothies hjemme i haven... Det kan jeg lige holde til! He he

Fredag var vi til baseball kamp og efterfoelgende paa kinesisk restaurant, det saedvanlige toese-crew ;-) Derefter tog vi i biografen, og efterfoelgende til baal og fest hos en kammerat fra skolen. Endnu engang en kanon start paa weekenden, og lige hvad vi kunne bruge...

Loerdag var der doemt "studenterfest" og foedselsdag for kusine Darby, som i fredags blev faerdigudlaert som sygeplejerske og imorgen fylder 21 aar. Familie-kom-sammen med den side af familien er bare lige mig, da der bliver spillet spil, spist, pjattet, og festet i mange mange timer, noejagtigt ligesom derhjemme :-) Mmmh.

Idag (Soendag) var vi i kirke, hvor vi Seniors blev anerkendt. Dette skete ved, at alle vores soede moedre ledte gudstjeneste istedet for praesten, vi sang boernesange, og efterfoelgende var der kage og slideshow med billeder fra vores liv. Dertil blev vi oensket tillykke rigtig mange gange, og de "aeldre" damer i menigheden havde lavet taepper til os alle sammen. :-) Endnu engang en skoen dag, men igen maerkelig at taenke paa, at det var endnu en afslutning paa et kapitel af mit eventyr!

Derudover er det forresten d. 15. Maj idag, saa der er noejagtigt en maaned, til jeg lander i Kastrup...
- Line

1 kommentar:

  1. Hey smukke niece,
    savner dig og glæder mig til at give dig en mo(n)ster krammer :-)

    SvarSlet