mandag den 2. maj 2011

Prom :-)

De seneste dages kalender har vaeret propfyldt med massere af goeremaal. Der har vaeret fuld knald paa, men den har vaeret paa en skoen og ikke overvaeldende maade, saa det er jo kun dejligt! Nu er der ved at vaere kommet lidt ro paa igen, og jeg er klar til at fortaelle om mine oplevelser.

Track & Field snakker jeg ikke meget om, da der den seneste tid er sket saa meget andet, som har fyldt mere i hverdagen og har vaeret mere interessante at fortaelle om, men nu er det vidst paa tide ;-) Foerst maa jeg vidst skynde mig at fortaelle, at jeg springer hoejdespring, loeber 400 meter, 100 meter stafet, samt 200 meter. Jeg har ikke helt styr paa mine tider, men jeg ligger omkring 1:18 i min 400 meter, hvor man gerne skal ligge paa 1:14 for at konkurrere om medaljer, saa der er jo ikke langt vej igen... Ugen der gik boed paa to "Track Meets" (Atletik staevner). Torsdag var i hoej solskin og smukt smukt vejr, og det trak ikke alt for langt ud, saa det var en rigtig skoen dag. Alt i alt endte vi som et hold #2 ud af 6 deltagende hold, saa der var intet at klage over. Fredag var slet ikke ligesaa smukt, da det var stormende, koldt, regnede en smule, og var rigtig moerkt. Haekkeloeb maatte goeres om op til flere gange, fordi haekkene blev vaeltet af vinden, og at loebe 100 meter i modvind var som slet ikke at loebe. Rigtig oev staevne, som trak ud. Men saa er det godt, at McDonalds med holdet efterfoelgende redder en hver daarlig start paa weekenden! :-)

Loerdag var Prom dag!!!!!!!!!!!
Dagen startede ud med 10 toeser til morgenmad og styling kl. 08.00! Madison's kusine, som er frisoer, stod for haar. Alyson (min dejlige og gravide kusine) stod for make-up. Der var gang i stylingen indtil kl. 14.30, hvor et par stykker af os tog ud til en veninde for at faa taget billeder. Vi var i alt 12 par derude, saa det var dejligt at solen skinnede, og vi kunne vaere udenfor. Derefter tog vi (Jared og jeg) til Jared's tante, hvor der ogsaa var et par andre piger fra skolen + dates for at faa taget billeder. Dernaest var det aftensmads tid, og vi havde super hyggelig og afslappet middag hos os (6 par). Vi fik 3 forskellige slags pasta til hovedret, og "better than sex" cake (det er rent faktisk en choko-karamel kage og ikke bare hjemme-opfundet) til dessert. Alle var pakket ind i lagner for ikke at spilde paa kjoler og jakkesaet ;-)
Derefter tog vi afsted til skolen, hvor vi fik taget "officielle" billeder og gik Grand March foran et par hundrede mennesker. Endnu engang var der en pause, som blev udnyttet med endnu flere billeder og gjorde vores smil traette, inden vores "dance" blev skudt igang. Det varede fra 21.30 til 24.00 paa skolen og var super! Derefter tog vi alle hjem og hoppede i joggingtoejet, slappede af en halv times tid og var derefter afsted til "After prom". Det varede indtil kl. 04.00 og var fyldt med massere af sjove aktiviter: Sumobrydning, Lasertag, Velcro-vaeg, Xbox/Kinect, "Drunk driving" paa tre-hjulet cykel, Wii, Bingo, Svoemning (der laa penge paa bunden af poolen), osv. :-) Det var smadder skaegt!
Det var meningen, at vi skulle have holdt After Party hos os i Jacuzzien et par stykker, men alle var traette saa vi gik paa hovedet i seng i stedet.

Igaar (Soendag) sov jeg laenge, skypede lidt med dem derhjemme, og rendte rundt i nattoej hele dagen. Skoent, skoent, skoent!

-Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar